Zapytanie ofertowe. Modernizacja systemu kontroli dostępu

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie sprzętu i oprogramowania wg wymagań zamieszczonych w załączeniu.

Termin składania ofert upływa w dniu 16.07.2024 o godzinie 12:00.

Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania

1) Czy kamera z wideodomofonu przy wejściu głównym może zastąpić kamerę nad planowanym panelem domofonu?

Odpowiedź: Tak, o ile strumień z tej kamery będzie dostępny w sieci LAN w szczególności dla Rejestratora IP.

2) Czy można zmienić miejsce montażu wideorejestratora z pokoju nr 17 na pokój 26 i tam sprowadzić wszystkie kable i je zakończyć w jednej z istniejących szaf? 

Odpowiedź: Tak.

3) Czy stosując w ofercie rozwiązanie cyfrowe będzie można skorzystać z wolnego gniazda LAN w pomieszczeniu, w którym ma znajdować się słuchawka/panel domofonowy?

Odpowiedź: Tak.

4) Czy istnieje możliwość w przypadku nieodnalezienia trasy prostopadłej z korytarza do trasy kablowej pod parapetem na piętrach położenie kanału kablowego na tym odcinku w jednym z pomieszczeń w celu rozejścia się nowym okablowaniem w obu kierunkach?

Odpowiedź: Tak.

5) W jakich godzinach można przeprowadzać pracę? Czy mogą to być godziny 7.00-19.00? 

Odpowiedź: Dostęp do pomieszczeń w budynku jest możliwy od 8:00 do 16:00, w godzinach od 16:00 do 19:00 po uprzednim uzgodnieniu.

Historia zmian

Data aktualizacji: 15/07/2024 - 10:14; autor zmian: Arkadiusz Sochan (arek@iitis.pl)

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie sprzętu i oprogramowania wg wymagań zamieszczonych w załączeniu.

Termin składania ofert upływa w dniu 16.07.2024 o godzinie 12:00.

Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania

1) Czy kamera z wideodomofonu przy wejściu głównym może zastąpić kamerę nad planowanym panelem domofonu?

Odpowiedź: Tak, o ile strumień z tej kamery będzie dostępny w sieci LAN w szczególności dla Rejestratora IP.

2) Czy można zmienić miejsce montażu wideorejestratora z pokoju nr 17 na pokój 26 i tam sprowadzić wszystkie kable i je zakończyć w jednej z istniejących szaf? 

Odpowiedź: Tak.

3) Czy stosując w ofercie rozwiązanie cyfrowe będzie można skorzystać z wolnego gniazda LAN w pomieszczeniu, w którym ma znajdować się słuchawka/panel domofonowy?

Odpowiedź: Tak.

4) Czy istnieje możliwość w przypadku nieodnalezienia trasy prostopadłej z korytarza do trasy kablowej pod parapetem na piętrach położenie kanału kablowego na tym odcinku w jednym z pomieszczeń w celu rozejścia się nowym okablowaniem w obu kierunkach?

Odpowiedź: Tak.

5) W jakich godzinach można przeprowadzać pracę? Czy mogą to być godziny 7.00-19.00? 

Odpowiedź: Dostęp do pomieszczeń w budynku jest możliwy od 8:00 do 16:00, w godzinach od 16:00 do 19:00 po uprzednim uzgodnieniu.